Schaakvereniging De Toren Arnhem

Schaakvereniging De Toren Arnhem-Zuid. Een actieve en gezellige schaakclub. Hier kunt u schaken op elk niveau voor zowel jong als oud.

OVERVIEW

The web site schaakverenigingdetoren.nl presently has a traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have inspected eleven pages inside the web site schaakverenigingdetoren.nl and found twenty-seven websites referring to schaakverenigingdetoren.nl. We were able to detect one mass network platforms enjoyed by schaakverenigingdetoren.nl.

SCHAAKVERENIGINGDETOREN.NL TRAFFIC

The web site schaakverenigingdetoren.nl is seeing alternating amounts of traffic until the end of the year.
Traffic for schaakverenigingdetoren.nl

Traffic ranking (by month) for schaakverenigingdetoren.nl

Traffic ranking by day of the week for schaakverenigingdetoren.nl

Naamloos document

Vanwege organisatorische reden is er in 2014 geen Olympus Toernooi. In 2015 wordt er door schaakvereniging De Toren een vervangend toernooi georganiseerd. Klik hier voor het Olympus Archief! .

Thomasb98- EK Jeugd 2011 in Albena Bulgarije

Morgen bij thuiskomst in Nederland meteen boekpres. Ronde 7 - Commentaar Thomas over gewonnen partij t. Vrijdag rustdag; Zaterdag gaat het toernooi verde. Ronde 3 is in volle gang.

WHAT DOES SCHAAKVERENIGINGDETOREN.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of schaakverenigingdetoren.nl Mobile Screenshot of schaakverenigingdetoren.nl Tablet Screenshot of schaakverenigingdetoren.nl

SCHAAKVERENIGINGDETOREN.NL SERVER

Our parsers revealed that a lone root page on schaakverenigingdetoren.nl took nine hundred and seventeen milliseconds to download. Our parsers could not observe a SSL certificate, so we consider this site not secure.
85.158.248.149

We found that schaakverenigingdetoren.nl is operating the Apache os.

Schaakvereniging De Toren Arnhem

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site had the following in the homepage, "ONJK 2015 Wisselende resultaten voor de Torenaren." We noticed that the web site stated " Geschreven door Monique van Hoorn op zondag 09 augustus 2015 2052." It also said " Aan het Open Nederlands Jeugdschaak Kampioenschappen deden van de Toren mee Elmar, Anna, Sara, Geert, Rembrandt en Jasper. Geschreven door Raimond Vastenhout op dinsdag 04 augustus 2015 1242. Gisteren werd ronde 7 van de zomercompetitie gespeeld. Kijk hieronder voor de uitslagen en de standen. Geschreven door Raimond Vastenhout op zaterdag 01 augustus 2015 1856. Op vrijdag 19 juni beh." The header had schaken as the highest ranking optimized keyword. This keyword is followed by schaak, schaakclub, and Arnhem which isn't as urgent as schaken. The other words schaakverenigingdetoren.nl uses is schaakclub Arnhem. schaakclub Arnhem-zuid is included and will not be understood by search parsers.

SEEK SIMILAR BUSINESSES

Hoevelakens Schaak Genootschap En nog een WordPress site

Joost Marcus wint HSG kampioenschap. Vrijdag 19 juni was de afsluiting van het schaakseizoen bij het Hoevelakens Schaakgenootschap met het zevende HSG Kampioenschap. Er waren 14 deelnemers bij dit snelschaaktoernooi. Na 11 rondes was Joost Marcus de beste. Hij behaalde 10 punten, 1 meer dan Dirk Veldhuizen, die de 2e plek opeiste en 1. 5 punt meer dan Daan en Gerben van Pel die samen derde werden. 1 Joost Marcus 10 punten. 2 Dirk Veldhuizen 9 punten.

Schaakzone - online leren schaken

Schaakzone is een site om online te leren schaken. Leer hier alles vanaf de spelregels tot gevorderde tactiek en strategie, en alles daar tussenin. Schaakzone is de ideale bron van informatie voor elke beginnende schaker. Ook jij kan nu leren schaken! Leer de spelregels en alles wat nodig is om een goede pot te kunnen spelen! Op schaakzone krijg je ook gelijk goede tips en regels hoe beginners een partij kunnen winnen! .

Schaal Chocolatier

Middot; Plan du site. Middot; Consignes de tri.

Schaal Müller Abfallentsorgung

Willkommen bei Schaal Müller Ihrem Full-Service Anbieter im Bereich Abfallentsorgung. Seit 1953 stehen wir Ihnen in allen Fragen rund um die Abfallentsorgung als kompetenter Partner zur Seite. Mit einem Team von 100 Mitarbeitern gehören wir als Familienbetrieb in der dritten Generation heute zu den bedeutendsten unabhängigen Entsorgungs-Spezialisten in der Region. Ditzingen, Simmozheim und Schwieberdingen betreiben wir unterschiedliche. Verteilstellen des Gelben Sack in Stuttgart.